Вадим Друмов
СЕО та співзасновник Hillel IT School
Має понад 15-річний досвід в управлінській сфері, з яких більше 10 років він присвятив розвитку освітнього напрямку в ІТ та цифровому секторі.
Вадим є визнаним експертом у впровадженні сучасних методів та технологій навчання, які допомагають не лише студентам, а й бізнесам та освітнім організаціям залишатися конкурентними в умовах стрімкого розвитку технологій. Його підхід до освіти сприяє створенню ефективних та актуальних навчальних програм, що відповідають вимогам сучасного ринку.
Марʼяна Лилик
PR Lead Capgemini Engineering
Має понад 10 років досвіду в комунікаціях та маркетингу у фінсекторі, FMCG та ІТ. Останні 5 років очолює комунікації IT компанії Capgemini Engineering.
Аліна Щербина
Засновниця PR-агенції «Великі історії», керуюча партнерка LEAD business club
Експертка з персонального брендингу та стратегічних комунікацій. Будує впізнаваність і публічність для перших осіб компаній. 15 клієнтів її агенції увійшли до списку Forbes NEXT250. Серед клієнтів Getmancar, MOVA, Ribas hotel group та інші.
Переможниця премії MMR (2024) за найкращий PR-проєкт для МСБ, членкиня журі IAB MIXX Awards 2025.
Об’єднала 140+ власників малого та середнього бізнесу, активно сприяє розвитку підприємницької спільноти LEAD business club.
Олександр Бодалевський
Solution Architect at Capgemini Engineering Eastern Europe GEC
Має понад 25-річний досвід роботи в ІТ. Він очолює напрямки технологій та інновацій у компанії, зосереджуючи особливу увагу на ініціативах, пов’язаних зі штучним інтелектом, зокрема в галузі генеративного AI. Також є автором технічних статей і спікером на галузевих конференціях.
зокрема в галузі генеративного AI. Також є автором технічних статей і спікером на галузевих конференціях.
Олена Корсун
Head of South-East Region, SoftServe | Board Member, IT Dnipro Community
Олена Корсун керує операційною діяльністю SoftServe у Південно-Східному регіоні України, де працює понад 800 фахівців. Має понад 10 років досвіду в IT, працювала як у невеликих, так і у великих сервісних компаніях, що сформувало її глибоке розуміння масштабування, адаптивності та ефективного управління.
Членкиня Наглядової ради IT Dnipro Community, менторка для жінок в IT. Активно сприяє розвитку регіональної ІТ-екосистеми, формує сталі партнерства між бізнесом, владою та освітою, просуває принципи сучасного, ціннісного лідерства.
Олександр Краковецький
CEO DevRain
Ph.D., архітектор програмного забезпечення, Microsoft Regional Director, Microsoft AI MVP, лауреат премії "The Best Professional in Software Architecture" на Ukrainian IT Awards. Співзасновник та технічний керівник соціального стартапу ДонорUA – автоматизованої системи пошуку та управління донорами крові.
Олена Григорко
Regional Department Manager Dnipro&Odesa у DXC Luxoft
Членкіня наглядової ради Дніпро ІТ Комʼюніті і Odesa IT Family. Більше 17 років досвід роботи у глобальній ІТ компанії.
Михайло Лобачев
Директор Інституту штучного інтелекту та робототехніки Державного університету «Одеська політехніка»
Професор, директор Інституту штучного інтелекту та робототехніки Національного університету Одеська політехніка ( AIR Institute), який був створений з його ініциативи. Засновник ГО R&D Cluster Odesa.
Закінчив Одеський політехнічний інститут. Працював проректорм з ІТ університету Мечнікова, директором з розвитку групи компаній Елотек, генеральним директором.
Навчався у Києво-могилянській бізнес школі, має великий досвід виконання міжнародних проектів. Тривалий час працював у Канаді.
Сергій Гаращук
Керівник компанії EPAM у південному регіоні, з понад 20-річним досвідом в ІТ.
Сергій працював у різних напрямках ІТ-індустрії, очолюючи проєкти з розробки фінансових сервісів в Україні, Чехії та Угорщині. Під його керівництвом працювало до 1000 спеціалістів, що дозволяє йому глибоко розуміти всі аспекти управління великими командами та складними проєктами.
Окрім технічних досягнень, Сергій також відповідає за залучення клієнтів та комунікацію з відомствами оборонного блоку, що робить його унікальним фахівцем у сфері стратегічного партнерства та розвитку бізнесу.
Олег Шапаренко
Керівник з комунікацій EPAM у південному регіоні
Досвідчений експерт у сфері комунікацій, який поєднує 8-річну практику в PR з 12-річним стажем у медіа. Працював з персональними брендами підприємців, комунікаціями великих виробничих та технологічних компаній.
Портфоліо налічує понад 20 успішно реалізованих проектів, що включають розробку та впровадження комунікаційних стратегій, роботу з кризовими ситуаціями, івент-маркетинг, роботу з блогерами та GR.
Аліна Первушина
Експертка з понад 13-річним досвідом у сфері медіа та позиціювання бренду. PR-директорка однієї з найбільших освітніх платформ Hillel IT School
Спеціалізується на розробці та реалізації PR-стратегій для компаній, серед яких лідери освітньої, енергетичної та продуктової галузей, а також державні та політичні структури. Працювала у цих напрямках зокрема в SHABO, DТЕК, телебачення PTRK тощо. Ведуча Youtube-подкасту “Цього разу”, де розбирають правила та поради, стереотипи, міфи та болі в реалізації людей у світі ІТ та Диджитал, ведення бізнесу, стартапів тощо.
Уляна Колодій
Засновниця комунікаційної агенції UK comms, освітнього проєкту та професійної спільноти
Уляна має 10+ років у комунікаціях та PR. Працювала в національних медіа, Офісі Президента, приватному та громадському секторі. Членкиня Експертної ради з комунікацій безбарʼєрності. За 5 років роботи власної комунікаційної агенції змогла масштабувати бізнес втричі. Її команда працювала з проєктами Unicef, USAID, DAI, органами державної влади різних, а серед клієнтів такі бренди як Нова Пошта, ОККО, lifecell, Deloitte, та ін.
Увійшла у ТОП-15 найвідоміших комунікаційників 2025 р. (згідно дослідження ВРК)
Мар'ян Хомин
Начальник Департаменту маркетингу UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Перетворює складне у зрозуміле, а обмеження — у нові можливості. Переконаний, що банківський маркетинг — це не про депозити та відсотки, а про довіру, сміливі ідеї та користь, яку клієнт відчуває щодня
Луїза Яременко
Head of PR & Brand Marketing групи діджитал-агентств Netpeak
Переконана, що будь-які комунікації компанії мають допомагати вдвічі швидше досягати її бізнес-цілі. І при цьому голос В2В компанії може звучати цікаво, нестандартно та яскраво.