Зустріч буде актуальна для розробників, всіх, хто цікавиться тревел-практикою і тим, як індустрія буде розвиватися.
Реєстрація: https://bit.ly/3xcgkRH
📍Зустріч пройде офлайн, локація буде оголошена трохи пізніше і вам прийде інфомація на імеіл.
З усіх питань: ekaterina.kharchenko@dataart.com
🗓Дата: 12, серпня 19:00
Мова доповіді: російська
🖋Пандемія коронавіруса, мабуть, наймасштабніша подія за останній час. Під час пандемії у представників Travel, Transportation, and Hospitality Industry була зупинка серця. Більшість джерел вказує на 50-60% безробіття в основних сегментах галузі. Рівень завантаження готелів впав майже до 95% у всьому світі всього за кілька тижнів. У розпал карантину пропускна здатність авіакомпаній впала майже на 80%. Багато транзакційних підприємств в ланцюжку поставок істотно скоротили персонал. Туристичні компанії були буквально затоплені запитами на скасування, а час обробки повернень і скасувань збільшилась до 30-90 днів.
У всьому світі довгі місяці ізоляції зачепили всі аспекти життя: як ми працюємо, як ми робимо покупки, як ми спілкуємося і чим займаємося, коли майже всі розважальні події поза домівкою були заборонені. Країни поступово відкриваються знову, але «нормальне» – вже не те, що раніше. Соціальне дистанціювання і маски – звичайна справа, підприємства працюють віддалено і використовують нові політики, що забезпечують безпеку співробітників і споживачів.
В результаті пандемії в подорожах відбудуться далекосяжні зміни: тести ПЦР численні і потрібні майже всюди, вакциновані і видужали можуть подорожувати більш плавно і, здається, мають більше свободи пересування. Але будь-яка криза створює можливості для тих, хто відкрито новому і здатний швидко адаптуватися.
Чи буде відновлення після цієї кризи таким же, як і ті, з якими ми зіткнулися, і чи дійсно є позитивна сторона?
Про доповідача:
Максим Жданов, DataArt Vice President of Travel & Hospitality Practice