В цю п’ятницю чекаємо вас на лекції про “Render: загальна теорія”. Спікер готує багато корисної інформації 🔥
Зустрічаємось 9 червня об 11:20.
Про що поговоримо?
✅Ознайомчі лекції про те, що таке програмування графіки в ААА проєктах, як це працює і з чого можна почати вивчати цю сферу.
✅Трохи введення в геймдев, навіщо графіка в іграх, як її роблять, які прийоми, методики та технології використовуються в індустрії, особливо в проєктах ААА.
✅Та трохи інформації, які дисципліни в університеті можуть бути корисні в комп’ютерній графіці.
🔸️Поділиться своїм досвідом Федір Мельниченко, Senior Render Programmer at Ubisoft.
Лекції проводяться Odesa IT Family разом з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова за ініціативи Беркова Юрія Миколайовича, старшого викладача кафедри комп’ютерних систем та технологій, та за підтримки освітнього tech-простору Atom Space.
Реєстрація за посиланням