Друзі Odesa IT Family українська спільнота Employer Branding Community оприлюднила результати дослідження про те, як змінились бенефіти в українських компаніях під час повномасштабного вторгнення.
В якісному дослідженні, яке тривало з березня до квітня 2023 року, взяли участь представники HR, Employer Branding та Compensation&Benefits департаментів з 51 української компанії. 84% усіх опитаних — представники ІТ-індустрії. Ще 16% — компанії з консалтингу та ритейлу, фінансові установи та інші.
Майже третина українських IT-компаній через російську агресію зменшила бюджети на бенефіти, ще чверть переформатувала їх під конкретні запити.
Cеред нових бенефітів підтримка релокейту в рамках України і за кордоном, ментальне здоров’я (психологічна підтримка), страхування (корпоративне страхування за кордоном, покращене страхування в Україні), ті, що пов’язані безпосередньо з впливом війни. Серед тих, які були призупинені — часткове або повне покриття спорту, корпоративні заходи і подарунки, навчання і розвиток.
Детальніше з усім дослідженням можна ознайомитись за посиланням: https://www.slideshare.net/secret/kCjFYLYtTSsMP5?utm_source=press&utm_medium=press&utm_campaign=press