Найпопулярніші абревіатури, з якими стикаються джуни на першій роботі

Андрій Сильчук, Head of R&D Center & Delivery Director at DataArt, на лекції для студентів розповів про абревіатури, з якими ви неодмінно зіштовхнетесь в роботі, але про котрі вам не будуть розповідати в університеті.
Андрій провів невеличке дослідження перед зустріччю зі студентами  та  розпитав своїх колег, які абрівіатури вводили в ступор та були їм не зрозумілими на старті кар’єри.
Ми зібрали їх в одну статтю, аби не загубити цю корисну інформацію, і ділимось з вами поясненням!

🔹RFI (Request for information) — запит на інформацію (наприклад, про вашу компанію — скільки людей, найбільш популярні проєкти, які технології вмієте робити)
🔹RFP (Request for proposal) — запит на комерційну пропозицію (вам надсилають деталі проєкту, на основі якого ви готуєте потенційному клієнту пропозицію)
🔹NDA (Non-disclosure Agreement) — угода про нерозголошення (документ, підписуючи який ви забов’язуєтесь не поширювати інформацію третім особам).
🔹MSA (Master Service Agreement) — генеральна угода про надання послуг (сторони погоджуються з більшістю умов, які регулюватимуть усі майбутні угоди, необхідна у випадках, коли у клієнта декілька проєктів, аби не заключати кожен раз важкі договори).
🔹SoW (Statement of Work) — технічний акт  (деталі про конкретний проєкт: хто за що відповідає, які ризики, які часові рамки тощо).
🔹LoU (Letter of Understanding) — лист про взаєморозуміння (необхідне, якщо в проєкт треба внести зміни: вартість, вимоги тощо — лист, який підписує клієнт, є додатком до існуючого Master Service Agreement та Statement of Work.
🔹DPA (Data Processing Agreement) — юридичний документ між організацією та клієнтом, який встановлює умови використання персональних даних. Ця угода визначає, хто має доступ до інформації, що з нею може статися та чи потрібно її видалити з їхньої системи в будь-який момент часу.
🔹PO (Purchase Order) — замовлення на послугу.
🔹GM (Gross Margin) — валова маржа (співвідношення того, що вам заплатив клієнт з тим, скільки грошей було витрачено — скільки компанія заробила на проєкті).
🔹СM (Contribution Margin) — маржинальний дохід (відрахування додаткових витрат — різниця між виторгом від реалізації та змінними витратами).

Бонус:
🔹Background Verification (Check) — перевірка репутації  (процес, який використовує особа або компанія, щоб переконатися, що особа є тим, за кого себе видає — перевірка паспортних даних, чи була судимість тощо).
🔹Kick-off  — стартова зустріч (перша зустріч з командою проєкту та з клієнтом проєкту — знайомство, обговорення загальних цілей та задач тощо).

Дякуємо Андрію за таку корисність!

Також дивись
Концепція MVP-продукту в студентських розробках

Мінімально життєздатні продукти (MVP) — це не продукти з обмеженою функціональністю, а “стратегія, яка використовується для швидкого та кількісного дослідження ринку для конкретного продукту чи функції
продукту”.
Про світ MVP в розробках студентських проєктів розповідав Віктор Яценко, HRD, продакт, прожект на лекції в рамках проєкту “IT Starts”.

Сталий розвиток і цифрові інновації: сьогодення та майбутнє

17 травня Odesa IT Family доєдналась до конференції “Сталий розвиток і цифрові інновації: сьогодення та майбутнє” від Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку!

Відбулася IT Wave One-Day Business Conference

Минулого тижня відбулася наша знакова подія — IT Wave One-Day Business Conference, яка зібрала понад 80 учасників та численних онлайн-слухачів з усіх куточків України та не тільки завдяки стрім-трансляції! Ця конференція стала справжньою хвилею інновацій, знань та натхнення для HR-ів та рекрутерів.

IT Wave One-Day Business Conference

IT Wave One-Day Business Conference вже в цю п’ятницю!
Запрошуємо всіх, хто в Одесі зустрітись з нами офлайн для “живого” обміну досвідом, але всі бажаючі також можуть долучитись онлайн!

Підписка на новини від спільноти