25 March 2021
Multithreading in Go | Golang Odesa #TechTalks

Sorry, this entry is only available in Ua.

У світі багатопоточного програмування є багато речей, які нам, як інженерам, доводиться враховувати при розробці додатків. На Node.js Odesa #TechTalks ми поговоримо про три основні проблеми – data races, race conditions і deadlocks.

Також ми обговоримо, як уникнути фантомних багів і не вистрілити собі в ногу під час розробки Golang додатків.

Про спікера:

Олександр Карлов – Golang Team Lead в Lohika. В даний час Олександр працює над проектом SLO, який допомагає інженерам контролювати надійність своїх сервісів. До цього він працював над CDN та платформою статистики

Де: онлайн

Коли: 25.03.2021 о 19:00

Мова доповіді: російська

Реєстрація обов’язкова

Вхід: free / donation. Будемо вам вдячні за перерахування будь якої комфортної для Вас суми в благодійний фонд “Корпорація монстрів”.

 

Реєстрація на онлайн-трансляцію: http://bit.ly/3uUIKjo

Як завжди, на вас чекає цікава тема і корисний вечір.

Приєднуйтесь!

Також дивись
Transferring layouts to the developer

Do you get complaints about dirty, cluttered layouts, but don’t know what to do about it? Do you create detailed prototypes of each flow, spend a lot of time – and the developers still do “something different”? Don’t know how to prepare assets and components for the frontend?

Finding the first job for designers

Graduated from UI/UX courses and can’t find a job?
Do you get lost in the number of requirements in vacancies and start learning everything?
Don’t know what to write in your resume without any real work experience?

Artificial intelligence for visual design

Do you admire the cool AI art of other designers, but don’t understand how they do it?
Scared that everyone around you is already drawing with AI, but you are not?
Are you overwhelmed by the number of AI applications and don’t know where to start?

Workshop: Animation in Figma

Do you dream of making cool animated landing pages but can’t figure out Smart Animate?
In this workshop, you will build an animated hero screen prototype in Figma step by step, in just an hour, on the first try and without suffering

Subscribe to community news