Запрошуємо тімлідов, PM, DM і всіх, хто хотів би займатися IT-менеджментом, в безкоштовну Leadership School Online, яку проводить DataArt Odessa.
Ми розповімо про сучасні підходи до управління IT-командами, про інструменти і зрозумілі алгоритми дій. У вас буде можливість задати питання та розібрати реальні приклади.
Щоб стати учасником школи, потрібно:
✅написати невеликий мотиваційний лист «Чому ви хочете в DataArt Leadership School, ваші успіхи в управлінні, чому вам цікаво лідерство і управління» англійською
✅зареєструватися на https://bit.ly/3fshBOV
✅заповнити форму учасника і прикріпити документ CV та мотиваційний лист в розділі “Attached files” в формі учасника
Заявки на участь в безкоштовної онлайн-школі приймаються з 28 травня по 18 червня (включно).
Ознайомтеся уважно з вимогами до уч��сників, етапами відбору, програмою школи та залиште свою заявку.
Вимоги до кандидатів DataArt Leadership School:
1. Досвід в IT-сфері від 2-х років.
2. Хороша розмовна англійська (від рівня Intermediate і вище).
3. Мінімальний досвід управління командами.
Відбір кандидатів буде проходити за заявками і мотиваційними листами.
🕒Тривалість школи – 3 дні (п’ятниця-неділя).
Заняття будуть проходити з 25 по 27 червня, тривалість кожного заняття 1,5 години.
🗓Розклад:
25.06 П’ятниця – 19:00
26.06 Субота – 12:00
27.06 Неділя – 12:00
Мова доповідей: російська.
Заняття будуть проходити в Zoom.
💡Задачі курсу:
Навчитися точно і якісно працювати з вмістом комунікації: факти, меседжі, дані, робочі завдання. Навчитися використовувати комунікативний пласт поза полем змісту. Це зона спостережень (що відбувається до, під час і після комунікації); технології модерації (як сформувати зону довіри та підтримувати її): контакт з собою (як тримати себе в руках і адекватність в складних ситуаціях). Познайомитися з варіантами підходів до вирішення основних бізнес-конфліктів.
Практична користь:
➡️Ви зробите особистий процес лідерської комунікації керованим.
➡️Ви зможете спокійно, впевнено і результативно вести переговори на складні теми з людьми різного статусу.
➡️Ви отримаєте в розпорядження ряд працюючих управлінських інструментів.
➡️Складні і розмиті процеси мотивації та командоутворення стануть зрозумілими і технологічними.
✔️Найкращі випускники будуть рекомендовані на лідерські позиції в DataArt Odessa.
Програма:
📌Модуль 1
Комунікація в команді
· Лідер без гриму. 5 хвилин про сучасний менеджменті в IT.
· Команда як група. Головна групова структура і вектори основних сил.
· Етапи розвитку команди.
· Три рівня комунікації в команді.
· Феномен довіри: виникнення, втрати, відновлення.
· Мотивація як технологія.
📌Модуль 2
Конфлікти
· Конфлікт чи збій: у чому різниця.
· Паніка і її причини.
· Методи аналізу конфлікту: давайте зробимо рентген.
· Шість ступенів вирішення конфлікту: на який варто зупинитися.
· Технології конфронтації. Як дихати / говорити / дивитися / ходити, коли хочеться завмерти, бігти або вбивати.
· Хронічні конфлікти: що з ними робити.
📌Модуль 3
Емоційне лідерство
· Перегрітий IT-ринок і наслідки цього.
· Удаленка та її наслідки.
· Зміна ролі лідера в сучасному IT-середовищі.
· Сходинки емоційного інтелекту: розуміти свої емоції – проживати без травм свої емоції – розуміти чужі емоції – враховувати емоції в спілкуванні.
· Слабкі сигнали стресу, і як з ними працювати.
· Толерантність до невизначеності.
👨🏻🎓Лектор:
Максим Роменський – керівник центру Maxtraining, бізнес-тренер. Автор і ведучий тренінгових програм, ведучий стратегічних сесій, тренер керівників і фахівців.
Автор книги «Переговори з дельфінами» (Фабула, 2020 г.) про переговорних технологіях в IT-середовищі.
У 2012 році авторський тренінговий курс «HPS. Від менеджера до лідера », створений для IT-компанії Luxoft, став кращим проектом року в світі в категорії Skills Development Programme of the year на галузевому конкурсі National Outsourcing Association Awards (NOAA’s).
З 2002 року в тренінгах брали участь більше 70 000 керівників і фахівців.
Серед клієнтів: Luxoft, GlobalLogic, SoftServe, Ring, Tickets UA, Sony, Procter & Gamblе, Philip Morris, Volkswagen, SuperJob, «Техносерв-Консалтинг» і понад сто інших компаній.
Реєстрація: https://bit.ly/3fshBOV