DataArt Leadership School Online (Odessa)

Запрошуємо тімлідов, PM, DM і всіх, хто хотів би займатися IT-менеджментом, в безкоштовну Leadership School Online, яку проводить DataArt Odessa.

Ми розповімо про сучасні підходи до управління IT-командами, про інструменти і зрозумілі алгоритми дій. У вас буде можливість задати питання та розібрати реальні приклади.

Щоб стати учасником школи, потрібно:

✅написати невеликий мотиваційний лист «Чому ви хочете в DataArt Leadership School, ваші успіхи в управлінні, чому вам цікаво лідерство і управління» англійською

✅зареєструватися на https://bit.ly/3fshBOV

✅заповнити форму учасника і прикріпити документ CV та мотиваційний лист в розділі “Attached files” в формі учасника

Заявки на участь в безкоштовної онлайн-школі приймаються з 28 травня по 18 червня (включно).

Ознайомтеся уважно з вимогами до уч��сників, етапами відбору, програмою школи та залиште свою заявку.

Вимоги до кандидатів DataArt Leadership School:

1. Досвід в IT-сфері від 2-х років.

2. Хороша розмовна англійська (від рівня Intermediate і вище).

3. Мінімальний досвід управління командами.

Відбір кандидатів буде проходити за заявками і мотиваційними листами.

🕒Тривалість школи – 3 дні (п’ятниця-неділя).

Заняття будуть проходити з 25 по 27 червня, тривалість кожного заняття 1,5 години.

🗓Розклад:

25.06 П’ятниця – 19:00

26.06 Субота – 12:00

27.06 Неділя – 12:00

Мова доповідей: російська.

Заняття будуть проходити в Zoom.

💡Задачі курсу:

Навчитися точно і якісно працювати з вмістом комунікації: факти, меседжі, дані, робочі завдання. Навчитися використовувати комунікативний пласт поза полем змісту. Це зона спостережень (що відбувається до, під час і після комунікації); технології модерації (як сформувати зону довіри та підтримувати її): контакт з собою (як тримати себе в руках і адекватність в складних ситуаціях). Познайомитися з варіантами підходів до вирішення основних бізнес-конфліктів.

Практична користь:

➡️Ви зробите особистий процес лідерської комунікації керованим.

➡️Ви зможете спокійно, впевнено і результативно вести переговори на складні теми з людьми різного статусу.

➡️Ви отримаєте в розпорядження ряд працюючих управлінських інструментів.

➡️Складні і розмиті процеси мотивації та командоутворення стануть зрозумілими і технологічними.

✔️Найкращі випускники будуть рекомендовані на лідерські позиції в DataArt Odessa.

Програма:

📌Модуль 1

Комунікація в команді

· Лідер без гриму. 5 хвилин про сучасний менеджменті в IT.

· Команда як група. Головна групова структура і вектори основних сил.

· Етапи розвитку команди.

· Три рівня комунікації в команді.

· Феномен довіри: виникнення, втрати, відновлення.

· Мотивація як технологія.

📌Модуль 2

Конфлікти

· Конфлікт чи збій: у чому різниця.

· Паніка і її причини.

· Методи аналізу конфлікту: давайте зробимо рентген.

· Шість ступенів вирішення конфлікту: на який варто зупинитися.

· Технології конфронтації. Як дихати / говорити / дивитися / ходити, коли хочеться завмерти, бігти або вбивати.

· Хронічні конфлікти: що з ними робити.

📌Модуль 3

Емоційне лідерство

· Перегрітий IT-ринок і наслідки цього.

· Удаленка та її наслідки.

· Зміна ролі лідера в сучасному IT-середовищі.

· Сходинки емоційного інтелекту: розуміти свої емоції – проживати без травм свої емоції – розуміти чужі емоції – враховувати емоції в спілкуванні.

· Слабкі сигнали стресу, і як з ними працювати.

· Толерантність до невизначеності.

👨🏻🎓Лектор:

Максим Роменський – керівник центру Maxtraining, бізнес-тренер. Автор і ведучий тренінгових програм, ведучий стратегічних сесій, тренер керівників і фахівців.

Автор книги «Переговори з дельфінами» (Фабула, 2020 г.) про переговорних технологіях в IT-середовищі.

У 2012 році авторський тренінговий курс «HPS. Від менеджера до лідера », створений для IT-компанії Luxoft, став кращим проектом року в світі в категорії Skills Development Programme of the year на галузевому конкурсі National Outsourcing Association Awards (NOAA’s).

З 2002 року в тренінгах брали участь більше 70 000 керівників і фахівців.

Серед клієнтів: Luxoft, GlobalLogic, SoftServe, Ring, Tickets UA, Sony, Procter & Gamblе, Philip Morris, Volkswagen, SuperJob, «Техносерв-Консалтинг» і понад сто інших компаній.

Реєстрація: https://bit.ly/3fshBOV

Також дивись
Проєктний менеджмент в IT

Хочете дізнатися, як керувати проєктами в IT? Бажаєте розібратися в Agile та освоїти JIRA/Azure? Тоді приєднуйтесь до нашого вебінару!
Унікальна можливість на власні очі побачити, як виглядає робота проєктного менеджера в IT!

Вебінар разом з Національним офісом Erasmus+ в Україні

Продовжуємо наші зустрічі з Еразмус+ і запрошуємо вас на останній вебінар!
Цього разу поговоримо про те, що дає програма для організацій у сфері освіти, молоді та спорту.

Вебінар з Національним Еразмус+ офісом в Україні

Перша зустріч Еразмус+ не залишила нікого байдужим. Інформація, якою діляться колеги, дійсно дуже цінна, адже це можливості розвитку, якими ми всі можемо скористатись!
Ми продовжуємо і зустрічаємось 14 жовтня о 16:00.

Як створити ідеальне резюме та знайти роботу мрії?

Ви готові зробити крок до успішної кар’єри? Не пропустіть можливість дізнатися, як створити резюме, яке справить враження на роботодавців!
Спікер: Анна Любинська — сертифікований та дипломований кар’єрний консультант з понад 15-річним досвідом у сфері HR, працювала в таких галузях, як IT, фінанси та продажі.

Підписка на новини від спільноти