Multithreading in Go | Golang Odesa #TechTalks

У світі багатопоточного програмування є багато речей, які нам, як інженерам, доводиться враховувати при розробці додатків. На Node.js Odesa #TechTalks ми поговоримо про три основні проблеми – data races, race conditions і deadlocks.

Також ми обговоримо, як уникнути фантомних багів і не вистрілити собі в ногу під час розробки Golang додатків.

Про спікера:

Олександр Карлов – Golang Team Lead в Lohika. В даний час Олександр працює над проектом SLO, який допомагає інженерам контролювати надійність своїх сервісів. До цього він працював над CDN та платформою статистики

Де: онлайн

Коли: 25.03.2021 о 19:00

Мова доповіді: російська

Реєстрація обов’язкова

Вхід: free / donation. Будемо вам вдячні за перерахування будь якої комфортної для Вас суми в благодійний фонд “Корпорація монстрів”.

 

Реєстрація на онлайн-трансляцію: http://bit.ly/3uUIKjo

Як завжди, на вас чекає цікава тема і корисний вечір.

Приєднуйтесь!

Також дивись
Передача макетів розробнику

Отримуєш скарги через брудні захаращені макети, але не знаєш що з цим робити?
Створюєш детальні прототипи кожного флоу, витрачаєш купу часу – а розробники все одно роблять “щось своє”?
Не знаєш як підготувати асети та компоненти для фронтенда?

Пошук першої роботи для дизайнерів

Закінчила курси UI/UX і не можеш знайти роботу?
Губишся від кількості вимог у вакансіях і хапаєшся вчити все підряд?
Не знаєш що написати у резюме без реального досвіду роботи?

Штучний інтелект для візуального дизайну

Захоплюєшся крутими AI-артами інших дизайнерів, але не розумієш як вони їх роблять?
Страшно, що всі довкола вже малюють з ШІ, а ти – ні?
Губишся від кількості ШІ-застосунків і не знаєш з чого почати?

Воркшоп: Анімація в Фігмі

Мрієш робити круті анімовані лендінги, але не можеш розібратися зі Smart Animate?
На цьому воркшопі ти покроково збереш анімований прототип hero screen в Фігмі, всього за годину, з першої спроби і без страждань!

Підписка на новини від спільноти