Герої в ІТ: “Бутербродні війська”

Ми запускаємо рубрику “Герої в ІТ”!

У цій рубриці ми хочемо розповісти про людей, які завдяки своїм вчинкам допомагають наблизити Україну до перемоги. 

Першим героєм нашої нової рубрики стала Тетяна — адміністратор офісу AUTODOC в Харкові.

📍З чого почалось твоє волонтерство?

Напевно вдома я сиділа тільки перший день, коли приходило усвідомлення ситуації. Потім в телеграмі почала реєструватися в різні волонтерські чати і заповнила одну з гугл-форм, де вказала, що можу допомогти. В табличці була інформація про людей, які цього потребували. Оскільки міський транспорт тимчасово не ходив, я шукала тих, хто знаходився поруч з моїм домом. Комусь приносила продукти, купляла медикаменти, віддавала теплі речі для лікарів в госпіталі тощо. Проте були випадки, коли люди відмовлялись від допомоги і навіть не дякували, тож я дуже зраділа, коли на початку березня дізналась, що потрібна допомога у волонтерський центр. Я зібрала великий рюкзак з думкою поволонтерити 3-4 дні та за необхідності заночувати там і коли війна закінчиться — повернутись додому. Проте через 4-5 днів, на жаль, війна не закінчилась.

📍Кому допомагає волонтерський центр ?

Засновниками центру “Паляниця Харків” є господарі місцевого кафе, які на початку війни отримали велику кількість запитів від друзів та знайомих з фронту, щодо забезпечення їжею. Наразі ми годуємо ЗСУ, ТРО, рятівників, медиків та поранених військових в госпіталі. В середньому ми виготовляємо понад 2500 порцій обідів за день.

📍Чим ти допомагаєш у волонтерському центрі?

Я допомагаю в “холодному цеху”, проте між собою ми називаємо його “бутербродні війська”. Ми приходимо зранку та запитуємо меню на день, в залежності від цього чистимо та нарізаємо необхідні овочі. По практиці можу сказати, що картопля, морква і цибуля потрібні кожного дня, тому інколи ми робимо деякі заготовки на наступний день. Найбільша проблема в мене з цибулею, бо не можу стримати сліз навіть у лижній масці.

📍Як тобі вдається поєднувати волонтерство з роботою?

Інколи я “прогулюю” волонтерський центр через роботу. В таких випадках я намагаюсь завчасно попередити волонтерський центр, щоб вони могли знайти мені заміну на день. Загалом допомагаю на вихідних та після роботи, у вільний час.

📍Чи плануєш ти переїжджати?

Ні, мій план — залишатися в Харкові та продовжувати допомагати волонтерському центру.

Також дивись
Оновлено список коворкінгів

Здається ніщо не спроможне зупинити наших людей хоч на секунду і навіть маючи проблеми з відключенням світла, ми бачимо як всі знов об’єднуються і допомагають один одному з місцями для роботи.

“Cтарлінки для чайників”: що, для кого, навіщо?

Минулого тижня Odesa IT Family провели вебінар на тему використання старлінків, ми запросили Святослава Потєєнко, Senior Python Developer DataArt, досвідченного експерта, розповісти всі нюанси, аби ви змогли уникнути багатьох помилок.

Результати зустрічі з HR-менеджерами

Допомагаємо один одному, аби самим ставати сильніше. Odesa IT Family разом з UniEd провели двоформатну зустріч — офлайн
та онлайн — з HR-менеджерами.

Результати ​​воркшопу з дизайн-мислення

Odesa IT Family разом зі студією Кирєєва-Журенка провели онлайн-воркшоп, де за 3 години учасники опанували 20 технік дизайн-мислення, які допоможуть застосувати орієнтований на людину дизайн у бізнесі, соціальних проблемах, управлінні, дизайні інтерфейсів та особистому житті.

Підписка на новини від спільноти