Профорієнтаційні лекції для студентів університетів та учнів старших класів

​​В цю п’ятницю чекаємо вас на лекції про “Render: загальна теорія”. Спікер готує багато корисної інформації 🔥

Зустрічаємось 9 червня об 11:20.

Про що поговоримо?

✅Ознайомчі лекції про те, що таке програмування графіки в ААА проєктах, як це працює і з чого можна почати вивчати цю сферу.
✅Трохи введення в геймдев, навіщо графіка в іграх, як її роблять, які прийоми, методики та технології використовуються в індустрії, особливо в проєктах ААА.
✅Та трохи інформації, які дисципліни в університеті можуть бути корисні в комп’ютерній графіці.

🔸️Поділиться своїм досвідом Федір Мельниченко, Senior Render Programmer at Ubisoft.

Лекції проводяться Odesa IT Family разом з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова за ініціативи Беркова Юрія Миколайовича, старшого викладача кафедри комп’ютерних систем та технологій, та за підтримки освітнього tech-простору Atom Space.

Реєстрація за посиланням

Також дивись
Штучний інтелект для візуального дизайну

Захоплюєшся крутими AI-артами інших дизайнерів, але не розумієш як вони їх роблять?
Страшно, що всі довкола вже малюють з ШІ, а ти – ні?
Губишся від кількості ШІ-застосунків і не знаєш з чого почати?

Воркшоп: Анімація в Фігмі

Мрієш робити круті анімовані лендінги, але не можеш розібратися зі Smart Animate?
На цьому воркшопі ти покроково збереш анімований прототип hero screen в Фігмі, всього за годину, з першої спроби і без страждань!

Базові принципи дизайну на прикладі резюме

Втретє переробляєш CV, а воно все ще некрасиве?
Перепробувала всі шрифти, а краще не стало?
Береш за основу гарний шаблон, а в кінці виходить крінж?
Приходь на вебінар, де ми нарешті розкладемо все по поличках!

IT Wave XI

IT Wave 2025 — одна з головних бізнес-конференцій року для тих, хто будує ринок майбутнього.

Підписка на новини від спільноти