Мінімально життєздатні продукти (MVP) — це не продукти з обмеженою функціональністю, а “стратегія, яка використовується для швидкого та кількісного дослідження ринку для конкретного продукту чи функції
продукту”.
Про світ MVP в розробках студентських проєктів розповідав Віктор Яценко, HRD, продакт, прожект на лекції в рамках проєкту “IT Starts”.
Завдання MVP:
• мати можливість протестувати продукт-гіпотезу, використовуючи мінімальні ресурси;
• прискорити навчання команди.
Ерік Ріс, співзасновник та технічний директор IMVU, а також затятий прихильник концепції мінімально життєздатного продукту, визначає MVP як версію нового продукту, яка дає можливість максимально вивчити користувача з мінімальними зусиллями. Тобто MVP дозволяє протестувати реальні сценарії використання продукту споживачем.
Дякуємо Віктору за занурення та ознайомлення нас з цим світом! Це була дуже цікава та змістовна лекція!