“Особливості оновлення військово-облікових даних. Правові аспекти для громадян та підприємств” — тема, яка викликає багато інтересу, адже є надзвичайно актуальною.
Саме тому разом з нашими партнерами, компанією DT Partners, ми провели юридичний вебінар. Консультувала і ділилась останніми апдейтами Ірина Гаврилюк, адвокат DT Partners.
До 17 липня потрібно оновити свої облікові дані.
Як це можна зробити :
➔ Через ЦНАП;
➔ Через ТЦК та СП;
➔ Через електронний кабінет( Резерв +).
Які обов’язки має підприємство щодо військового обліку своїх працівників?
Організація військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях покладається на відповідних керівників. Обов’язки з ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях покладаються на працівників служби персоналу, служби управління персоналом. У разі відсутності штатної одиниці служби персоналу обов’язки з ведення військового обліку покладаються на особу, яка веде облік працівників
Ми, як завжди, підготували детальніший конспект в інфографіці.
Дякуємо Ірина та компанії DT Partners за такий корисний вебінар!