Профорієнтаційні лекції для студентів і школярів від Odesa IT Family

“Render: загальна теорія” — Федір Мельниченко, Senior Render Programmer at Ubisoft, підготував невеличкий курс занурення в тему Render для студентів.

Компанія Ubisoft доєдналась до нашої ініціативи профорієнтаційних лекцій. Ubisoft Entertainment S.A. — французька компанія, яка займається видавництвом та розробкою відеоігор.

Трошки поінтів додали до конспекту.

Лекції проводяться Odesa IT Family разом з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова за ініціативи Беркова Юрія Миколайовича, старшого викладача кафедри комп’ютерних систем та технологій, та за підтримки освітнього tech-простору Atom Space.

Рендеринг, комп’ютерна візуалізація — в комп’ютерній графіці — це процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп’ютерної програми. (Інтернет)

Ключові аспекти 3D:

  • сцена;
  • камера;
  • світло;
  • об’єкт (який складається з геометрії та матеріалів).

Методи рендерингу:

  • рейтрейсінг (створення зображення тривимірних об’єктів чи сцени за допомогою відстеження ходу променя світла крізь точку екрану і симуляції взаємодії цього променя з уявними об’єктами, що підлягають відображенню). Використовується часто в кіноіндустрії та рекламі;
  • растеризація;
  • гібрідне (мікс обох вищенаведених).

Графічний pipeline:

  • application;
  • геометрія 3D;
  • растеризація (3D в 2D)
  • фрагменти (2D).
Також дивись
Майбутнє починається тут — у стінах alma mater

В понеділок в університеті ім. Мечникова відбувся захист бакалаврських робіт студентів Освітньої програми Комп’ютерні науки. 17 випускників представили свої дослідження, і це було справді гідно оплесків.

Лідер (без) інструкції — саме такий сьогоднішній керівник

На першій панельній дискусії IT Wave 2025 говорили про те, що не вкладається у шаблони й посадові інструкції. Бо керувати командою в епоху штучного інтелекту, турбулентності й поколінь Z та Alpha — це вже не про контроль. Це про чуйність, адаптивність і сенс.

IT WAVE XI

20 червня в Одесі зібралися ті, хто не просто встигає за змінами, а створює їх. Лідери ІТ, HR, маркетингу, комунікацій і технологій говорили про головне — як не перегоріти, не втратити сенс і зберегти людяність у цифрову епоху.

Partnerships for Horizon Europe

P4HEU — це онлайн-подія, що об’єднує компанії, науково-дослідні центри, університети, муніципалітети та організації, зацікавлені у подачі проєктів на Horizon Europe 2025-2027.

Підписка на новини від спільноти