“Render: загальна теорія” — Федір Мельниченко, Senior Render Programmer at Ubisoft, підготував невеличкий курс занурення в тему Render для студентів.
Компанія Ubisoft доєдналась до нашої ініціативи профорієнтаційних лекцій. Ubisoft Entertainment S.A. — французька компанія, яка займається видавництвом та розробкою відеоігор.
Трошки поінтів додали до конспекту.
Лекції проводяться Odesa IT Family разом з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова за ініціативи Беркова Юрія Миколайовича, старшого викладача кафедри комп’ютерних систем та технологій, та за підтримки освітнього tech-простору Atom Space.
Рендеринг, комп’ютерна візуалізація — в комп’ютерній графіці — це процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп’ютерної програми. (Інтернет)
Ключові аспекти 3D:
- сцена;
- камера;
- світло;
- об’єкт (який складається з геометрії та матеріалів).
Методи рендерингу:
- рейтрейсінг (створення зображення тривимірних об’єктів чи сцени за допомогою відстеження ходу променя світла крізь точку екрану і симуляції взаємодії цього променя з уявними об’єктами, що підлягають відображенню). Використовується часто в кіноіндустрії та рекламі;
- растеризація;
- гібрідне (мікс обох вищенаведених).
Графічний pipeline:
- application;
- геометрія 3D;
- растеризація (3D в 2D)
- фрагменти (2D).