Підсумки профорієнтаційних лекцій минулого тижня

Нова порція цікавої і корисної інформації для студентів та школярів старших класів. Законспектували і для вас найцікавіше від спікерів, які поділились досвідом. 

Лекція проводилась Odesa IT Family разом з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова за ініціативи Беркова Юрія Миколайовича, старшого викладача кафедри комп’ютерних систем та технологій, та за підтримки освітнього tech-простору Atom Space.

Своїми скілами ділились Ольга Міндова, Lead Recruiter DataArt, та Денис Феденко, Senior Delivery Manager at Intellias.

Ольга Міндова розповіла, як зробити резюме та супроводжувальний лист, якщо в тебе ще немає досвіду.

Що має бути у резюме: ім’я та контактні дані, освіта, досвід роботи, навички, рівень англійської/інших мов. Опціонально: фото, хобі, соц.мережі. Якщо досвіду роботи немає, додайте: позицію, на яку ви надаєте CV, пет-проєкти, стажування/ волонтерство, досягнення.

Що саме робить ваше резюме гарним? Лаконічність, читабельність, можливість копіювати дані, доречність.

Називайте файл з вашим резюме вашим ім’ям для зручності: CV_Position_Lastname_Name

Як робити не варто? 

  • дуже яскраві CV
  • переневантаженні 
  • нечитабельні 
  • надто довге (2 сторінки без великого досвіду роботи — це вже довге)
  • неповне резюме (без необхідної інформації — освіта, досвід)
  • власна оцінка своїх навичок, яка часто буває завищеною (краще залишити на оцінку іншим під час технічного інтерв’ю)

Сервіси для створення резюме:

 

Що робити, коли резюме готове? 

  • прочитати/перечитати
  • перевірити граматичні помилки https://languagetool.org/uk/
  • дати переглянути комусь ще

Супроводжувальний лист. Головна ціль такого листа — зацікавити роботодавця, та виділити себе серед інших потенційних кандидатів на вакансію.

  • Привітання 
  • Посада, на яку претендуєте 
  • Досвід/досягнення
  • Чому ви хочете у цю компанію 
  • Заклик

Сайти для розміщення резюме:

  • Work.ua/Rabota.ua
  • DOU
  • Djinni
  • GitHub
  • LinkedIn
  • Directly to the company

Денис Феденко розповім, хто такий делівері-менеджер, в яких проєктах він може брати участь та власний досвід співпраці з Porsche, Ferrari тощо.

Хто такий Delivery Manager?

Загально це той самий Project Manager, але з додатковим фокусом на результат того, що поставляє команда. Але в той же час це класичний менеджер, який займається всіма організаційними задачами, при цьому глибоко занурена в технічну складову. Задача позиції — бути певним, що проєкт є успішним, він надає клієнту те, що він хоче і бере участь в додаткових активностях.

 

Ключові теми відповідальності:

  • Лідерство
  • Розвиток людей
  • Комунікація / Презентація
  • Управління конфліктами
  • Прийняття рішень
  • Управління часом
  • Керування командою
  • Управління проєктами
  • Управління програмною інженерією

Обов’язки, пов’язані з проєктом:

  • Project Governance — координація усіх аспектів, пов’язаних зі структурами (хто як працює, хто в чому головний, як побудувати комунікацію).
  • Scope Management — що треба зробити і яка задача пріорітетніша.
  • Schedule Management — скільки часу є, скільки нам треба — поєднати це і зрозуміти як рухатись.
  • Profitability Management — відповідальність за те, щоб ця робота приносила гроші.
  • Team Management — як працює команда, чи всі знаходяться на своєму місці і справляються з обов’язками.
  • Communications Management — планування комунікацій, управління комунікаціями під час виконання проєкту, щоб переконатися, що він працює за планом.
  • Risk Management — заздалегіть обдумування усіх загроз, які можуть завадити проєкту, а також план їх вирішення.
  • Engineering Excellence — розробка політики якості проєкту, визначення стандартів безпеки, а також забезпечення інженерних практик, які сприятимуть інженерній досконалості.

 

Також Денис порекомендував добірку літератури, яку вже незабаром ми опублікуємо в нашій постійній рубриці.

Відео з лекції: https://youtu.be/jxt7JXEBoA0

Під час сесії питання-відповіді були визначені найактивніші студенти, які отримали подарунки від компанії DataArt.

Також дивись
Відбулася маркетингова конференція “Маркетинг в епоху великих змін”

Катерина Соловей, CEO Odesa IT-family, разом з такими спікерами як Вадим Друмов, генеральний директор і співзасновник Комп’ютерної школи Hillel, Петро Обухов, депутат міськради, засновник таксі та доставки Bond, Олександр Славський, підприємець, засновник Простору “На Часі”, Валерія Антоніу, керівниця центру підтримки підприємців Дія.Бізнес в Одесі та іншими небайдужими одеситами, взяла участь у конференції від Одеського національного економічного університету.

Відбувся благодійний напівмарафон “Дорога до перемоги”

Odesa IT Family підтримала захід від Одеської обласної державної адміністрації.

Speaking Club for students повертається

Speaking Club for students повертається!
Ми запускаємо безкоштовні зустрічі з прокачкою навичок говоріння англійською для студентів.

IT-компанія EPAM та БФ «Корпорація монстрів» обладнали стабілізаційний пункт для захисників України

Найбільша ІТ-компанія України EPAM регулярно допомагає захисникам та медикам, які перебувають на фронті. У вересні компанія виділили 615 тисяч гривень одеському благодійному фонду «Корпорація монстрів» для закупівлі медичного обладнання.

Підписка на новини від спільноти