Стресовий стан та неконтрольовані емоцїї, відсутність фокусу та зосередженності, невідповідна мова тіла, негативна поведінка — лише декілька причин, які стають на заваді до ефективної комунікації.
Ефективна комунікація – це обмін інформацією, під час якого співрозмовники демонструють взаємоповагу і дійсно сприймають повідомлення один одного. Про це на тренінгу з “Комунікації” розповідала Катерина Латнер, спікер з 15-річним досвідом у сфері HR, включаючи 12 років у ІТ. Протягом 9 років є HR BP в Люксофт в Украіні. Також, має 5 років досвіду корпоративного тренерства. Студентка ІІ сходинки гештальт терапії та активістка у галузі CSR.
Перше враження — рахунок буквально на секунди.
3-5 секунд формується перше враження, 20-40 секунд воно закріплюється.
Складові:
7% Сенс слів.
38% Звучання голосу.
55% Візуальне сприйняття: зовнішній вигляд, мова жестів та пози.
Ваші думки мають бути лаконічні, чіткі, висловлені зрозумілою мовою та розкривати зміст послідовно. І тоді вам підвласне досягнення цілей за допомогою правильної комунікації!
Активні учасники отримали подарунки від Люксофт, а також кожен отримав крутий електронний серифікат по завершенню.
Дякуємо Катерині та компанії-учасниці Luxoft за підтримку заходу!