Що зараз нового в Дії?

Дія City — спеціальний податковий та правовий простір, своєрідний IT-Хаб для фахівців IT-індустрії від держави.

Під час воєнного стану умови вступу та резидентства в Дія City зазнали змін. Ми запитали в наших партнерів, компанії Digilaw, актуальну інформацію щодо умов вступу і пропонуємо вашій увазі усі апдейти.

Умови вступу

Компанії, що вже діють:

  • cередня винагорода еквівалентна 1200 євро;
  • 90% доходів від здійснення кваліфікованих видів діяльності;
  • кількість працівників/GIG-спеціалістів за звітний період не менше ніж 9 осіб.

Стартапи:

  • сума річного доходу не перевищує 7,5 млн грн;
  • 90% доходів від здійснення кваліфікованих видів діяльності;
  • зареєстровані не раніше ніж за 24 місяці до дня подання заяви на резидентство.

Критерії, яких можна не дотримуватись під час воєнного стану*:

  • середня винагорода працівника в компанії еквівалентна 1200 євро;
  • кількість працівників/GIG-спеціалістів за звітний період не менше 9 осіб;
  • резидентам не потрібно буде подавати звіт про відповідність та незалежний аудиторський висновок до 1 січня року, наступного за мирним роком.

*Невідповідність цим критеріям не стане приводом для втрати статусу резидента Дія Сіті.

Критерії, які залишаються під час воєнного стану:

  • фірма повинна бути прибутковою, не бути банкрутом;
  • у компанії не повинно бути податкового боргу (не рахуються дрібні заборгованості за останні 30 днів до подання заяви на резидентство);
  • на компанію або її учасників не повинні бути накладені санкції;
  • засновником чи учасником компанії не може бути юр. чи фіз. особа, яка зареєстрована або постійно проживає на території РФ;
  • у власності засновника чи учасника підприємства не може бути понад 25% частки статутного капіталу, якщо це фіз. чи юр. особа зареєстрована або опосередковано пов’язана з країнами зі списку FATF.

Оподаткування

Податки на працю:

  • 5% ПДФО;
  • ЄСВ 22% от мін. зарплати;
  • 1,5% військовий збір.

Корпоративний податок:

  • 9% на виведений капітал або податок на прибуток 18%.

Кваліфіковані види діяльності:

  • Розробка та тестування програмного забезпечення, включно з виданням комп’ютерних ігор
  • Видання та розповсюдження ПЗ, зокрема SaaS
  • Кіберспорт
  • Навчання комп’ютерній грамотності, програмуванню, тестуванню та технічній підтримці ПЗ
  • Кібербезпека
  • R&D в сфері IT і телеком
  • Digital marketing та Ads з використанням ПЗ, розробленого за участю резидентів
  • Постачання послуг, пов’язаних з обігом віртуальних активів
  • Робототехніка
  • Розробка, запровадження та підтримка рішень міжнародних карткових платіжних систем
  • Виробництво технологічних продуктів для використання в оборонній, промисловій та побутовій сферах
  • Хостинг, зокрема хмарні датацентри.

Що потрібно для реєстрації

  • Заповнити дані про заявника: код ЄДРПОУ, назва та організаційно-правова форма юридичної особи.
  • Вказати види діяльності, які компанія планує здійснювати як резидент.
  • Заповнити дані про персонал.
  • Додати довіреність у разі необхідності.
  • Підписати заяву електронним підписом.

Зареєструватись та дізнатись більше деталей можна за посиланням.

12 жовтня Odesa IT Family проводить семінар, де ви зможете поставити всі питання експертам.

Реєстрація за посиланням.

Також дивись
Відбулася маркетингова конференція “Маркетинг в епоху великих змін”

Катерина Соловей, CEO Odesa IT-family, разом з такими спікерами як Вадим Друмов, генеральний директор і співзасновник Комп’ютерної школи Hillel, Петро Обухов, депутат міськради, засновник таксі та доставки Bond, Олександр Славський, підприємець, засновник Простору “На Часі”, Валерія Антоніу, керівниця центру підтримки підприємців Дія.Бізнес в Одесі та іншими небайдужими одеситами, взяла участь у конференції від Одеського національного економічного університету.

Відбувся благодійний напівмарафон “Дорога до перемоги”

Odesa IT Family підтримала захід від Одеської обласної державної адміністрації.

Speaking Club for students повертається

Speaking Club for students повертається!
Ми запускаємо безкоштовні зустрічі з прокачкою навичок говоріння англійською для студентів.

IT-компанія EPAM та БФ «Корпорація монстрів» обладнали стабілізаційний пункт для захисників України

Найбільша ІТ-компанія України EPAM регулярно допомагає захисникам та медикам, які перебувають на фронті. У вересні компанія виділили 615 тисяч гривень одеському благодійному фонду «Корпорація монстрів» для закупівлі медичного обладнання.

Підписка на новини від спільноти