Минулої п’ятниці ми зустрілися на 9-й конференції IT WAVE, де наші чудові спікери ділилися цінним досвідом щодо різних аспектів комунікації.
Ірина Тіщенко представила свій досвід популяризації Одеського національного економічного університету в мережі. Анна Мельничук наголосила на ключових компонентах ідеальної історії: вразливість, авторитет, момент осяяння. Оксана Кононова, розповідаючи про IT у медіа, звернула увагу на те, що ринку медіа більше немає, і поділилася порадами щодо того, на що варто звернути увагу для збереження та розвитку бренду. Олег Шапаренко розповів, як війна змінила комунікації — актуальні теми (волонтерство, ЗСУ, благодійність, підтримка країни), обережні теми (гумор та свята), а також недоречні теми (спекулювання символами). Мар’яна Лилик на прикладі компанії Lohika продемонструвала успішний ребрендинг і перехід до всесвітньо відомої компанії Capgemini Engineering. Ната Кучанська поділилася останніми тенденціями у світі HR — навички та внутрішня мобільність, продуктивність та гнучкі робочі моделі, використання ШІ, динамічність організацій — і тим, як вони впливають на побудову бренду компанії. Олена Тетеревʼятникова на прикладі UKRSIBBANK BNP Paribas Group продемонструвала успішний приклад позиціонування бренду. Оксана Аккерман вразила прикладами кейсів невдалої комунікації, яка призвела до серйозних репутаційних ризиків.
Ми щиро вдячні всім, хто поділився своїми цінними знаннями! Дякуємо нашим партнерам за підтримку:
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, страхова компанія UNIVERSALNA , компанії EPAM , Capgemini Engineering , Public Speaking with Sense та Агенція регіонального розвитку Одеської області.
Також дякуємо нашому модератору Надії Новашицькій і всім учасникам! До зустрічі на ювілейній конференції!