C++

C++ — мова програмування загального призначення з підтримкою кількох парадигм програмування. Саме про неї ми сьогодні підготували список літератури разом з компанією DataArt.

  1. C++ Prime (Stanley B. Lipmann, Josee Lajoie, Barbara E. Moo)
  2. Effective C++: 55 Specific Ways to Improve Your Programs and Designs (Scott Meyers)
  3. Effective STL: 50 Specific Ways to Improve Your Use of the Standard Template Library (Scott Meyers)
  4. Data Structures and Problem Solving Using C++ (Mark Weiss)
  5. C++ Templates: The Complete Guide (David Vandevoorde, Nicolai M. Josuttis, Douglas Gregor)
  6. C++ GUI Programming With Qt 4 (Jasmin Blanchette)

C++ Prime (Stanley B. Lipmann, Josee Lajoie, Barbara E. Moo)

Повністю оновлений і перероблений для нещодавно випущеного стандарту C++11, цей авторитетний і вичерпний вступ до C++ допоможе вам швидко вивчити мову та використовувати її в сучасний, високоефективний спосіб. Висвітлюючи сучасні найкращі практики, автори показують, як використовувати як основну мову, так і її стандартну бібліотеку для написання ефективного, читабельного та потужного коду.

C++ Primer, п’яте видання, представляє стандартну бібліотеку C++ із самого початку, спираючись на її загальні функції та засоби, щоб допомогти вам писати корисні програми без попереднього вивчення кожної деталі мови. Багато прикладів у книзі було переглянуто, щоб використовувати нові мовні функції та продемонструвати, як найкраще використовувати їх. Ця книга є перевіреним навчальним посібником для новачків у C++, авторитетним обговоренням основних концепцій і методів C++, а також цінним ресурсом для досвідчених програмістів, особливо для тих, хто хоче побачити висвітлення вдосконалень C++11.

 

Effective C++: 55 Specific Ways to Improve Your Programs and Designs (Scott Meyers)

Перші два випуски Effective C++ були прийняті сотнями тисяч програмістів у всьому світі. Причина зрозуміла: практичний підхід Скотта Мейерса до C++ описує емпіричні правила, якими користуються експерти — те, що вони майже завжди роблять або майже завжди уникають — для створення чіткого, правильного та ефективного коду.

Книга складається з 55 конкретних вказівок, кожна з яких описує спосіб кращого написання C++. Кожне підкріплено конкретними прикладами. Для цього третього видання більше половини вмісту є новим, включаючи додані розділи про керування ресурсами та використання шаблонів. Теми з другого видання були значно переглянуті, щоб відобразити сучасні міркування дизайну, включаючи винятки, шаблони проєктування та багатопотоковість.

 

Effective STL: 50 Specific Ways to Improve Your Use of the Standard Template Library (Scott Meyers)

Стандартна бібліотека шаблонів C++ є революційною, але навчитися правильно її використовувати завжди було непростим завданням. Дотепер. У цій книзі автор бестселерів Скотт Мейерс («Ефективний C++ і більш ефективний C++») розкриває критично важливі практичні правила, якими користуються експерти — те, що вони майже завжди роблять або майже завжди уникають робити — щоб максимально використати бібліотеку.

Інші книги описують, що міститься в STL. Ефективний STL показує, як ним користуватися. Кожна з 50 настанов у книзі підкріплена легендарним аналізом Мейєрса та яскравими прикладами, тож ви дізнаєтесь не лише про те, що робити, а й про те, коли це робити та чому.

 

Data Structures and Problem Solving Using C++ (Mark Weiss)

Структури даних і вирішення проблем за допомогою C++ забезпечує практичний вступ до структур даних і алгоритмів з точки зору абстрактного мислення та вирішення проблем, а також використання C++. Це повний перегляд успішної книги Вайса CS2 «Алгоритми, структури даних і вирішення проблем за допомогою C++».

Найбільш унікальним аспектом цього тексту є чітке розділення інтерфейсу та реалізації. C++ дозволяє програмісту писати інтерфейс і реалізацію окремо, розміщувати їх в окремих файлах і компілювати окремо, а також приховувати деталі реалізації. Ця книга йде ще далі: інтерфейс і реалізація обговорюються в окремих частинах книги. Частина I (Об’єкти та C++), Частина II (Алгоритми та будівельні блоки) і Частина III (Програми) закладають основу, обговорюючи основні концепції та інструменти та надаючи деякі практичні приклади, але впровадження структур даних показано лише в Частині IV ( Реалізації). Це розділення інтерфейсу та реалізації сприяє абстрактному мисленню. Інтерфейси класів пишуться та використовуються до того, як стане відома реалізація, що змушує читача думати про функціональність і потенційну ефективність різних структур даних (наприклад, хеш-таблиці написані задовго до реалізації хеш-таблиці).

В усю книгу Вайс включив новітні функції мови програмування C++, включаючи більш поширене використання стандартної бібліотеки шаблонів (STL).

 

C++ Templates: The Complete Guide (David Vandevoorde, Nicolai M. Josuttis, Douglas Gregor)

Шаблони є одними з найпотужніших функцій C++, але вони залишаються неправильно зрозумілими та недостатньо використаними, навіть якщо мова C++ і спільнота розробників просунулися вперед. У C++ Templates, Second Edition три першопроходці з C++ показують, чому, коли та як використовувати сучасні шаблони для створення чистішого, швидшого, ефективнішого та простішого в обслуговуванні програмного забезпечення.

Ця нова версія, яка тепер значно оновлена для стандартів C++11, C++14 і C++17, представляє найсучасніші методи для ширшого спектру програм. Автори надають авторитетні пояснення всіх нових функцій мови, які або покращують шаблони, або взаємодіють з ними, включаючи варіативні шаблони, виведення аргументу шаблону класу, пересилання посилань і визначені користувачем літерали. Вони також глибоко заглиблюються в фундаментальні мовні концепції (наприклад, категорії цінностей) і повністю охоплюють усі стандартні ознаки типу.

Книга починається з проникливого посібника з основних понять і відповідних мовних особливостей. Решта книги служить всебічним довідником, зосереджуючись спочатку на деталях мови, а потім на техніках кодування, розширених програмах і складних ідіомах. Усюди приклади чітко ілюструють абстрактні концепції та демонструють найкращі методи використання всього, що можуть зробити шаблони C++.

 

C++ GUI Programming With Qt 4 (Jasmin Blanchette)

Використовуючи Qt від Trolltech, ви можете створювати індустріально потужні програми C++, які працюють у Windows, Linux/Unix, Mac OS X,і вбудований Linux без змін вихідного коду. Тепер двоє інсайдерів Trolltech написали посібник із отримання від початку до кінця видатні результати з останньою версією Qt: Qt 4.3. Наповнена реалістичними прикладами та глибокими порадами, цю книгу Trolltech використовує для навчання Qt своїх нових працівників. Широко переглянута та розширена, вона розкриває найкращі на сьогодні шаблони програмування Qt для всього, починаючи від реалізації архітектури моделі/виду до використання покращеної підтримки графіки Qt 4.3. Ви знайдете перевірені рішення практично для кожного завдання розробки GUI, а також складні методи надання доступу до бази даних, інтеграції XML, використання підкласів, композиції тощо. Чи ви новачок у Qt або оновлюєте старішу версію, ця книга може допомогти вам досягти всього, що робить Qt 4.3 можливим

Також дивись
QA

Ми підготувати список літератури для початківців у напрямі QA за сумісництвом з компанією DataArt.

Python

Ми підготувати список літератури для початківців по мові програмування Python за сумісництвом з компанією DataArt.

Java

За сумісництвом з компанією DataArt ми підготувати список літератури по Java для початківців.

Business analysis

Ми підготувати список літератури по Business analysis для початківців за сумісництвом з компанією DataArt.

Підписка на новини від спільноти