Минулого року наш кластер доєднався до загального проєкту Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти і науки України “IT-студії”, адже одна з місій Odesa IT Family — розвиток IT-освіти та реалізація соціальних ініціатив, тому цей проєкт був гарною нагодою для нас.
Відбувся U-Nation Startup & Innovation Conference. Говорили багато про інновації у відродженні України та розвиток IT.
Звісно, тема номер 1 сьогодення — штучний інтелект! Розвиток технологій, який може змінити різні сфери нашого життя, від медицини та транспорту до освіти та промисловості.
Після трагедії, що сталась через підрив Каховської ГЕС, IT-сектор максимально швидко зорганізувався і об’єднав зусилля аби допомогти.
“Render: загальна теорія” — Федір Мельниченко, Senior Render Programmer at Ubisoft, підготував невеличкий курс занурення в тему Render для студентів.
Компанія Ubisoft доєдналась до нашої ініціативи профорієнтаційних лекцій. Ubisoft Entertainment S.A. — французька компанія, яка займається видавництвом та розробкою відеоігор.
“Різновид та класифікація проєктів у світі IT” та “Обираємо першу мову програмування. Що важливо, а що вторинне?” — про це говорили 2 червня на лекції для студентів.
Андрій Сильчук, Head of R&D Center & Delivery Director at DataArt, на лекції для студентів розповів про абревіатури, з якими ви неодмінно зіштовхнетесь в роботі, але про котрі вам не будуть розповідати в університеті.